Основна перевага Двигунів Вейма Weima
Двигуни WEIMA, аналогів яким немає в інших виробників.
1. Двигун WM170F(в новому корпусі) або BT170F(в звичайному).
Двигатель170F інших виробників зроблені максимально просто – поршень, кільця і гільза циліндра збільшено з 68 до 70мм. А всі інші деталі залишилися від двигуна 168F. У двигуні WM170F обєм двигуна 212сс (у інших він 207сс), що обумовлено більш довгим ходом поршня (а значить і великим крутним моментом). Для повного заповнення такого об'єму двигуна горючою сумішшю встановлений карбюратор з великим дифузором і жиклерами, змінена головка циліндра, збільшений діаметр клапанів і патрубків і змінювати фази газорозподілу. В роботі це виражається просто – двигун Вейма впевнено і рівно працює при постійному навантаженні в 6-7л. с., а інші двигуни такої потужності розвинути не можуть із-за «голодування», на малих навантаженнях працюють нормально, а для великих навантажень їх клапанна система не може дати двигуну досить паливної суміші, він починає пихкати і після цього зупиняється.
WM170F/FE | |
1. Діаметр циліндра / хід поршня (мм) | 70×55 |
2. Робочий об'єм (см. куб) | 212cc |
3. Коефіцієнт стиснення | 8.5:1 |
4. Максимальна потужність, (к. с./кВт) | 7,0(5.1)/3600 |
5. нормована потужність, л. с.(Квт)/об/хв | 6,2(4.5)/3600 |
6. Максимальний момент сили (n.m/rpm) | 14,2/2500 |
7. Ємність паливного бака, (л) | 4,8 |
8. Моторне масло ємність (л) | 0,6 |
9. Витрата палива (г/кВт год) | 395 |
10. Система запалювання | транзисторне магнето |
11. Пуск | Ручний старт або електростарт |
12. Тип двигуна | Повітр. Охо., 4-тактний OHV, одноциліндровий |
13. Вага нетто/брутто(кг) | 16/18 19/21 |
14. Габаритні розміри, мм. | 400*375*380 або 460*375*380 |
2. Двигун WM192F. Такого двигуна в інших виробників просто немає, вони ще не "скопіювали" його у WEIMA. Зовні він нічим не відрізняється від двигуна WM190F 16.0 л. с. –такий же 1-циліндровий, з похилим циліндром. Але його характеристики вражають – 18,0 л. с. при крутному моменті в 30 нм !!! І все це досягнуто збільшенням діаметра і ходу поршня, а також застосуванням нової системи живлення двигуна.
WM192F/FE | |
1. Діаметр циліндра / хід поршня (мм) | 92×69 |
2. Робочий об'єм (см. куб) | 460 |
3. Коефіцієнт стиснення | 8.3:1 |
4. Максимальна потужність, (к. с./кВт) | 18(13.1)/3600 |
5. нормована потужність, л. с.(Квт)/об/хв | 12.4(9.1)/3600 |
6. Максимальний момент сили (n.m/rpm) | 30/2880 |
7. Ємність паливного бака, (л) | 6,5 |
8. Моторне масло ємність (л) | 1,2 |
9. Витрата палива (г/кВт год) | 374 |
10. Система запалювання | транзисторне магнето |
11. Пуск | Ручний старт або електростарт |
12. Тип двигуна | Повітр. охо, 4-тактний OHV, одноциліндровий |
13. Вага нетто/брутто(кг) | 29/32 32/35 |
14. Габаритні розміри, мм. | 490*430*530/530*430*530 |
3. Двоциліндровий двигун WEIMA WM2V78F. Такі двигуни можна зустріти ще виробництва КИПОР.
WM2V78F | |
1. Діаметр циліндра / хід поршня (мм) | 78x67 |
2. Робочий об'єм (см. куб) | 639 |
3. Коефіцієнт стиснення | 8.5:1 |
4. Максимальна потужність, (к. с./кВт) | 20(14.5)/3600 |
5. нормована потужність, л. с.(Квт)/об/хв | 16(12)/3600 |
6. Максимальний момент сили (n.m/rpm) | 40.8/2500 |
7. Моторне масло ємність (л) | 1,4 |
8. Витрата палива (г/кВт год) | 374 |
9. Система запалювання | транзисторне магнето |
10. Пуск | з електростартером |
11. Тип двигуна | Повітр. охо, 4-тактний OHV, двоциліндровий |
12. Вага нетто/брутто(кг) | 42/44 |
13. Габаритні розміри, мм. | 470*405*450 |
4. Дизельний двигун зі змінним циліндром WEIMA WM188FE (12,0 л. с.).
Такого дизеля в інших виробників немає, "копіювати" у WEIMA ні у кого не вийшло – нова головка циліндра, великі клапана, нова паливна апаратура. Інші заводи тільки й змогли, що в двигуні 186F збільшили діаметр циліндра до 88мм, замість 418сс отримали об'єм 438сс, подальше удосконалення не увінчалося успіхом.
WM188FВ | |
1. Тип двигуна | Одноциліндровий, вертикальний 4 - тактний, примусове повітряне охолодження |
2. Система згорання | з безпосереднім вприскуванням |
3. Діаметр циліндра / хід поршня (мм) | 88×75 |
4. Діаметр циліндра / хід поршня (мм) | 456 |
5. Швидкість обертання двигуна,про/хв | 3600 |
6. Максимальна потужність(к. с.) | 11,86 |
7. Номінальна потужність(к. с.) | 10,94 |
8. Напрямок обертання вала | ліве (зі сторони валу відбору потужності) |
9. Ємність паливного бака (л) | 5,5 |
10. Мастильні(л) | 1,65 |
11. Масло | 10W40 |
12. Пуск | ручний/електричний (опція) |
13. Вага нетто(кг) | 53 |
14. Габаритні розміри, мм. | 530×510×575 |
5. Дизельний двигун WEIMA WM192FE (14,0 л. с.)
У цьому двигуні і об'єм більше, потужність та крутний момент. І ніхто ще не зміг «скопіювати», не така проста штука сучасний дизельний двигун!!!
WM192F | |
1. Тип двигуна | Одноциліндровий, вертикальний 4-тактний, примусове повітряне охолодження |
2. Система згорання | з безпосереднім вприскуванням |
3. Діаметр циліндра / хід поршня (мм) | 92×75 |
4. Діаметр циліндра / хід поршня (мм) | 498 |
5. Швидкість обертання двигуна,про/хв | 3600 |
6. Максимальна потужність(к. с.) | 13,94 |
7. Номінальна потужність(к. с.) | 12,8 |
8. Напрямок обертання вала | ліве (зі сторони валу відбору потужності) |
9. Ємність паливного бака (л) | 5,5 |
10. Мастильні(л) | 1,65 |
11. Масло | 10W40 |
12. Пуск | ручний/електричний (опція) |
13. Вага нетто(кг) | 55 |
14. Габаритні розміри, мм. | 530×510×575 |
6. Двоциліндровий дизель WEIMA WM290F (21 к. с.). Є і такий двигун у WEIMA, по ліцензії з двигуна Lombardini 12LD477.
WM290F | |
1. Циліндр | 2 |
2. Діаметр циліндра,мм | 90 |
3. Хід поршня, мм | 75 |
4. Робочий об'єм (см. куб): | 954 |
5. Пуск | Електростартер |
6. Моторне масло ємність (л) | 3,5 |
7. Нетто , (кг) | 78 |
8. Розміри (Д × Ш × В), мм | 480×580×560 |
9. Швидкість обертання двигуна,про/хв | 3600 |
10. Номінальна потужність. л. с.(кВт) | 18,9 (13,9) |
11. Максимальна потужність. л. с.(кВт) | 21,2 (15,6) |
12. Витрата палива (г/кВт год) | 275 |
13. шум,db(A) | 113 |
Також всю іншу інформацію можете вже безпосередньо знайти на нашому сайті. Вся продукція перед відправкою перевіряється на дефекти і працездатність, на всі двигуна йде офіційна гарантія 1 рік.